رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان:

به زودی مرکز تخصصی نماز در اصفهان راه‌اندازی می‌شود 

حجت‌الاسلام رنجبر با اشاره به راه‌اندازی مرکز تخصصی نماز در قم و مشهد گفت: سومین مرکز تخصصی تماز به زودی در اصفهان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ - 16May 2024

به زودی مرکز تخصصی نماز در اصفهان راه‌اندازی می‌شود به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «ابراهیم رنجبر» رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در اختتامیه جشنواره ملی موشن گرافیک «طلافنگ» و رویداد ملی «رشد‌آوند» (الگوهای تعامل خانواده، مسجد و مدرسه) اظهار داشت: قطعا طرح‌های موفق در حوزه ارتباط مسجد، مدرسه و خانواده می‌تواند موجب رونق بخشی به مساجد دیگر شود.

وی ادامه داد: امروز فضای مجازی فضای عمومی زندگی ما شده است و آخرین وسیله قبل از خواب و اولین وسیله بعد از بیداری استفاده از گوشی‌های همراه و فضای مجازی است.

حجت‌الاسلام رنجبر اضافه کرد: به زودی شعبه سوم مرکز تخصصی نماز بعد از قم و مشهد در اصفهان افتتاح می‌شود و فرصتی را فراهم می‌کند تا علاوه بر تربیت نیروی انسانی و مربی مورد نیاز در امر نماز برای اصفهان و استانهای همجوار، تولید محتوا در فضای مجازی را دنبال کند.

وی خاطر نشان کرد: موضوع نماز بالاترین و بیشترین تاکیدات دینی را به همراه دارد و اگر قرار است برای رفع آسیب‌های اجتماعی فکری شود قطعا نماز می‌تواند جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: پیامبر اسلام (ص) ۱۳ سال در ابتدای بعثت در کنار اصول دین و عقاید به مسأله نماز پرداختند و می‌توان این برداشت را داشت که با بهره‌گیری از نماز می‌توان به سمت فلاح و صلاح پیش‌ رفت.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه ستاد اقامه نماز استان اصفهان با تمام قوا آمادگی دارد ضمن حمایت از تولیدات در خصوص نماز، با بهره گرفتن از شبکه مربیان خود در توزیع و عرضه این محصولات نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها